Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 30 mai 2015

De pe drumurile patriei

In urma calatoriilor pe care le-am facut pe drumurile tarii am ajuns la urmatoarele concluzii:

1. In cazul autotrenurilor este nevoie si de implementarea a unei solutii pentru ca anvelopele remorcilor autotrenurilor sa nu mai arunce cu pietre.Un exemplu bun este Atp Exodus sau EVW Holding, etc.
In acest fel se poate evita ca autovehicolul din urma sa fie improscat cu pietre, etc. 

2.In cazul autotrenurilor care au remorca cu usi este necesara gasirea unei solutii ( gen husa sau alta solutie ) ca si acestea sa fie acoperite, pentru a nu  se pierde din incarcatura.Acest fapt se datoreaza balansului dintre usi. 

3. In cazul infrastructurii  feroviare nu este necesar sa alcatuim un tren care sa plece din Bucuresti si sa ajunga in Cluj Napoca sau alta destinatie.

4. Este necesara de creerea unor noduri feroviare in zonele industrializate si de a alcatui trenuri de calatori, respectiv marfa, etc care parcurg aceste noduri.

5. Prin crerea a unor astfel de noduri in viitor, timpul de parcurgere si timpii morti vor scadea in timp.

6. De altfel prin anticiparea a unui timp de intarziere, intre noduri, acestia vor perimite calatorilor sa poata sa viziteze diferite puncte de interes local ( muzee, biblioteci, etc).

7.In timp acesta perioada moarta se poate reduce, dupa ce se vor face investitii in infrastructra, acolo unde este cazul. 

8.Transportul de marfa pe calea feroviara se poate face cu usurinta noaptea, dar si  ziua atunci cand este posibil.

9.Timpul mort se poate anticipa in functie de mai multi factori : anotimp, clima, precipitatii, temperatura, prognoza meteo, acest lucru se poate face atat pentru transport feroviar,maritim si aerian.

10.In cazul infrastructurii rutiere, incidentele se pot anunta prin retele de comunicare ( GPS - TMC, Waze, etc).

11. Monitorizarea traficului rutier se poate face prin aplicatia Google Earth.

11.Monitorizarea traficului feroviar si aerian se poate monitoriza prin montarea  unor Gps -uri pe acestea.

12. Alaturi de sistemul de gps-uri se mai poate, adauga si un serviciu de tip E-Call in care sa fim atentionati in momentul in care apare un incident.

13. Acest  sistem de tip E-Call se poate implementa in colaborare cu o retea de telecomunicatii ( GSM, 4G, etc ) pe o frecventa dedicata.

Va multumesc pentru ajutor ! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu